Αποφύγετε τον πόνο στην πλάτη στην εγκυμοσύνη

Jun 22 , 2021

Αποφύγετε τον πόνο στην πλάτη στην εγκυμοσύνη

Όταν η κοιλιά αρχίσει να βαραίνει, η στάση που παίρνει η μέλλουσα μαμά μπορεί να προκαλέσει ενοχλητικούς πόνους στην πλάτη, η λεγόμενη οσφυαλγία κύησης.

Το συγκεκριμένο σύμπτωμα επιδρά στην ποιότητα και τη διάρκεια του ύπνου και στην ευεξία γενικότερα. Ο πόνος στην πλάτη κατά την εγκυμοσύνη, είναι ιδιαίτερα συχνός μεταξύ του 5ου και του 7ου μήνα κύησης και αφορά πάνω από το 50% των μελλουσών μαμάδων και το 25% των γυναικών για μία χρονική περίοδο, μη σταθερή, ακόμη και μετά τον τοκετό.

Αιτίες του πόνου στην πλάτη κατά την εγκυμοσύνη.

Η κύρια αιτία εντοπίζεται στην τοπική αύξηση του βάρους στην περιοχή της κοιλιάς. Αυτό προκαλεί μετακίνηση προς τα εμπρός του κέντρου βάρους του σώματος και μία ακόλουθη μετατόπιση της ισορροπίας προς τα πίσω, σε επίπεδο κεφαλής, πλάτης, σπονδυλικής στήλης και γονάτων. Αυτές οι αλλαγές στη στάση του σώματος αυξάνουν την επιβάρυνση του ισχιακού και της σπονδυλικής στήλης και μπορούν να προκαλέσουν αυτόν τον ενοχλητικό πόνο σε σημείο που να απειλεί την ευεξία και την ηρεμία σας.

Λύσεις για να ανακουφιστείτε από τον πόνο στην πλάτη κατά την εγκυμοσύνη.

Τα εσώρουχα premaman, τα οποία έχουν μελετηθεί με στόχο να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του σώματος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μπορούν να είναι μία καλή βοήθεια στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της οσφυαλγίας. Το λαστέξ, για παράδειγμα, μπορεί να εξαφανίσει την πίεση κυρίως στην πλάτη, που είναι η πιο ευαίσθητη περιοχή κατά την εξέλιξη της εγκυμοσύνης. Η ελαφριά αλλά συνεχής φυσική άσκηση, μπορεί επίσης να βοηθήσει ενισχύοντας τους μυς στην οσφυοϊερή περιοχή και, κατά συνέπεια, την πιο εύκολη υποστήριξη της κοιλιάς. Λέμε ναι λοιπόν, στη γυμναστική, στο νερό, στη γιόγκα ή πιο απλά, στους χαλαρωτικούς περιπάτους για να γεμίσετε τις μπαταρίες του σώματος και του μυαλού.