Πώς να κοιμηθείτε καλά, παρά την μεγάλη κοιλιά

Jun 22 , 2021

Πώς να κοιμηθείτε καλά, παρά την μεγάλη κοιλιά

Μερικές συμβουλές για καλό ύπνο παρά την επιβάρυνση από την κοιλιά και τις ενοχλήσεις του τελευταίου τριμήνου.

Ο καλός ύπνος κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης έχει καθοριστική σημασία για την ευεξία της μέλλουσας μαμάς. Πολλές φορές όμως, μερικές ενοχλήσεις, όπως το συχνό αίσθημα για ούρηση, οι όλο και πιο έντονες κινήσεις του μωρού, οι ορμονικές μεταβολές και κυρίως οι συχνοί πόνοι στην πλάτη, επηρεάζουν την πορεία του ύπνου. Εδώ θα βρείτε κάποιες συμβουλές για το πώς να κοιμάστε καλά με τη φουσκωμένη κοιλιά σας.

Βρείτε την καλύτερη θέση.

Από επιστημονικής άποψης η καλύτερη θέση για ύπνο είναι η πλάγια στάση και ιδανικά ο ύπνος στην αριστερή πλευρά, με τα γόνατα ελαφρώς σε γωνία. Αυτή η θέση μειώνει το πρήξιμο και την κατακράτηση υγρών, εμποδίζοντας το βάρος του εμβρύου να επιβαρύνει τα εσωτερικά όργανα και τα αιμοφόρα αγγεία.

Χρησιμοποιήστε το κατάλληλο μαξιλάρι ύπνου.

Η χρήση ενός μαξιλαριού ύπνου, που έχει μελετηθεί ακριβώς για αυτό το σκοπό, μπορεί να γίνει ένας καλός σύμμαχος, ώστε να καταφέρετε να κοιμηθείτε καλά με την κοιλιά σας. Συγκεκριμένα, τα μαξιλάρια εγκυμοσύνης, έχουν μελετηθεί για να προσφέρουν πλήρη στήριξη στο γυναικείο σώμα, βοηθώντας το να αποφύγει τους πόνους στην πλάτη. Επιπλέον, ευνοώντας τον ύπνο σε πλάγια στάση, βελτιώνουν και την ποιότητα του.

Συγκεκριμένα, υποστηρίζοντας τόσο τα γόνατα όσο και τους αστραγάλους, ευνοείται η ευθυγράμμιση με τους γοφούς, προλαμβάνοντας πιθανούς πόνους και φλεγμονές στο ισχιακό νεύρο. Η συγκεκριμένη θέση εγγυάται την καλύτερη δυνατή άνεση. Επιπλέον, επιλέγοντας, ένα ρυθμιζόμενο μαξιλάρι, θα μπορείτε να ικανοποιήσετε τις διαφορετικές απαιτήσεις στήριξης, που μεταβάλλονται κατά την ανάπτυξη της κοιλιάς σας και να βρίσκετε την καλύτερη θέση για να κοιμάστε καλά καθ' όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.